STRATEGIA KONTENTOWA MAJĄCA NA CELU AKTYWIZACJĘ TWOICH ODBIORCÓW

Natywna treść w Twojej witrynie stanowi około ⅓ wyniku w rankingu SEO. Na poziomie słów kluczowych firma może mieć istotny wpływ na tworzenie treści. Korzystamy z ogromnej ilości strategii dotyczących planowania treści, jeśli chodzi o kierowanie na poszczególne kraje europejskie. Przez lata zgromadziliśmy dużą sieć rodzimych pisarzy z każdego kraju europejskiego.

    PORADY NIESTANDARDOWE

    Każde wyzwanie wymaga unikalnej strategii, chcielibyśmy usłyszeć o Twoim!

    DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O NASZYCH STRATEGIACH

    icon-faq-pages

    STRONY Z FAQ

    Strony z najczęściej zadawanymi pytaniami niosą ze sobą wiele korzyści pod względem SEO. Po pierwsze, pomagają poprawić pozycję w rankingu na określone słowa kluczowe, ponieważ Google może bardzo dobrze zacząć oceniać Cię jako autorytet w tych tematach. Po drugie, strona FAQ generuje duży ruch. W ten sposób będziemy w stanie zapewnić stały ruch na Twojej platformie. Ponadto dają Ci one szansę na znalezienie się w polecanych fragmentach wyszukiwania w Google.

    icon-pillar-pages

    PILLAR PAGES

    Kolejny rodzaj strony to pillar page, znana również jako treść podstawowa. Te strony są bardzo długie, bogate w informacje i składają się z około 2000 słów. Pillar pages używamy do rankingu ze szczególnie konkurencyjnymi słowami kluczowymi. Pillar pages prowadzą również do innych odpowiednich stron, które zawierają to samo słowo kluczowe, takich jak strony z najczęściej zadawanymi pytaniami i strony docelowe. Mówiąc o nich, przejdźmy do następnego typu strony.

    icon-landing-pages

    LANDING PAGES

    Kiedy piszemy treści na landing page wybieramy format pillar page i zawężamy jej treści. Tego rodzaju strony są oparte na kategoriach z Twojego sklepu internetowego lub lokalnych zapytań dotyczących Twojej platformy. Landing pages, które tworzymy, zawierają ilość słów od 400 do 600, w zależności od poziomu konkurencji.

    icon-knowledge-base

    WIEDZA PODSTAWOWA

    Wreszcie, kiedy jesteś aktywny w branży, w której używa się slangu, ważne jest posiadanie wiedzy podstawowej. Pod względem SEO jest to kopalnia wiedzy, ale także sposób na zwiększenie ruchu oraz pozyskanie wartościowych klientów. Twoja typowa baza wiedzy składa się ze overview page i około 200 słów na temat, we wszystkich podstronach.

    MASZ PYTANIA LUB UWAGI?
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

    SKONTAKTUJ SIE Z NAMI

    content-experts-seeders